Politica de returnare
Returnarea Produselor
Returnarea produselor comandate la firma noastră trebuie să fie notificată telefonic, prin e-mail sau în scris (model de formular) prin poștă, în maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Cheltuielile directe de returnare a produselor (cheltuieli de transport, ambalare etc.) cad în sarcina consumatorului. Produsul returnat trebuie să fie intact și să nu prezinte urme de utilizare.
Produsul trebuie să fie în stare perfectă și fără urme de deteriorare. După primirea produselor returnate, firma noastră are obligația să returneze banii în 14 zile calendaristice.
Garanția produselor
Gourmify garantează integritatea produselor comandate de pe site inclusiv pe timpul transportului și până în momentul livrării la adresa precizată de dumneavoastră.
Produsele sunt însoțite de certificatul de garanție original emis de importator sau furnizor. Durata garanției variază în funcție de produse și de furnizori.
Produsele defecte, în garanție sau post-garanție, se înlocuiesc sau se repară, după caz, în conformitate cu politica de service a producătorilor și respectând legislația în vigoare.
Timpul de nefuncționare prelungește în mod corespunzător termenul de garanție și curge din momentul sesizării vânzătorului sau al unității service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și al notificării în scris în vederea ridicării produsului.
Schimburi
Nu efectuăm schimburile produselor, dar putem înlocui produsul dacă acesta a ajuns la dumneavoastră deteriorat din cauza transportului asigurat de noi.
Ai nevoie de ajutor?
Contactează-ne la numărul de telefon +40 722 629 401 sau e-mail office@gourmify.ro.